tirsdag den 8. maj 2012

Nånå alle skeptikere, så kan I godt lægge jer og dø; Der er så småt ved at være en plan på plads i Karens verden. Altså så småt, ik'. Har i dag været til det dejligste møde på det fineste kontor i indre by, hvor jeg top-gerne vil sidde og arbejde. Det kan jeg måske få lov at gøre... i en måned... gratis. Jeg ved ikke hvorfor, jeg altid havner i de job, hvor man bare skal være glad for at FÅ LOV til at arbejde - løn? muahaha nææh du, det må vi se på til næste år... Det er jo ingen rigtige voksne mennesker, der lever sådan. Men jeg gør. Jeg må vist strikke en bedre økonomisk sans sammen på et tidspunkt. Indtil den er på plads, nyder jeg tiden, hvor jeg kan få lov at lave noget, der er sjovt, og fandeme også er lige mig! Jeg elsker allerede mit "job"!

2 kommentarer:

  1. Er spændt på at høre nærmere om planen :-)

    SvarSlet
  2. ja, det er jo kun en plan... altså et praktikjob, som måske kan kaste noget af sig ;)

    SvarSlet