torsdag den 5. januar 2012

Ja hvor har jeg været henne? Hvad skete der med det der nytår og er jeg blevet nulstillet i 2012?
Her er jeg. Jeg er ikke blevet rigtig væk, bare druknet lidt i opvask og rod. Nu har jeg brugt denne dag på at vaske op gøre rent og vaske tøj, mens Kaisa har hængt på hoften. Hyggeligt og kedeligt på en og samme gang.
Nu ligger jeg på sengen og prøver at søge job, mens jeg synger godnat sange for barnet, som ikke vil sove.
Hele 2012 har jeg været optimistisk og i strålende humør! Jeg glæder mig til at komme i gang med at arbejde et eller andet fantastisk sted, og jeg ved at Kaisa bliver glad for den vuggestue, som hun helt sikkert kommer ind på lige om lidt. I just know!
Foråret er lige om hjørnet og udsalget er i fuld gang. Kan man andet end at være i godt humør?
Nu vil jeg pakke denne spilvågne datter sammen, og tage til middag hos veninde Signe og lille Agnes.
Over and out herfra...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar