onsdag den 28. december 2011

Endelig Nytår!

Så blev den jul skudt afsted, og ved Gud den var god. Dejlige mennesker og dejlig mad. Hygge med hygge på, og jeg nåede næsten at blive helt rask, så alt var såre godt. Sådan da. For under al hyggen og al glæden lurede også det der lille bitte stik af sorg, over at jeg intet kan gøre for at rette op på den åbenlyse fejl, det er at min lille familie er brudt op og delt i to. Øv.
MEN! Nu kommer nytåret! Aldrig har jeg glædet mig til et nytår, men jeg har store forventninger til 2012. Det kan gudhjælpemig kun gå fremad! Jeg glæder mig til at se hvad de nye måneder kan bringe, og jeg tror på at udsigten er bedre der end herfra 2011. KOM AN 2012 I'll beat the hell out of you!

Jeg slutter 2011 af med at holde en lillebitte fest for 3 af Kaisas nærmeste, og planen er at det skal være lækkert mad og vin og nytårsagtigt! Maden er vigtig, for det er også begyndelsen på et nyt år med madlavning hver dag. Hver-fucking-dag, blev der sagt! Englen skal jo have føde og det nytter simpelthen ikke at hun kun ser sin mor spise ostemadder og havregryn. Så nu skal jeg finde på 365 retter... eller 300 - vi spiser jo også ude nogle gange... 250 - Der er vel også nogle af dem der kan gå igen... 125 - hvis jeg laver dobbeltportion og fryser ned. 100 - jeg kan da lave lidt i forvejen.. Nå ja det skal da nok gå!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar