onsdag den 13. juli 2011

Indhold. Jeg lovede indhold.

jeg er ved at skrive på et manus, som jeg gerne vil offentliggøre på bloggen om lidt. men jeg synes ikke det er klar til det endnu. Så jeg forestiller mig, at jeg sender de overordnede ideer ud, så der er lidt at vente på. Som en slags teaser. eller en forfilm om man vil.
Da jeg var barn og boede i Allingåbro, kunne man leje en videobox nede i Døgneren. Det var stort! Man kunne vælge 3 film, som man så kunne se om og om igen hele weekenden! Jeg kan huske længere passager fra "Det er mig der snakker" udenad på den konto. Den gang var forfilm noget af det bedste der fandtes. Så kunne man se små snaser af film, som man ikke måtte vælge for mor og far. Og man kunne snakke lidt med i skolen om film, man faktisk aldrig havde set. Cool! Derfor kan I inden længe tale med om film der end ikke er blevet lavet endnu, når jeg bringer en lille forfilm på en film jeg gerne vil have lavet engang.

Jeg har hermed netop lavet en teaser for teaseren. Flot Karen. Hvor mange gange mon man kan gøre det før det bliver kedeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar